Allereerst : Wat geweldig dat jullie met zovelen de enquête hebben ingevuld. Ik vond het echt doodeng om te doen en voelde mij kwetsbaar. En onzeker als ik kan zijn, was ik bang dat ik behoorlijk wat kritiek zou krijgen. Met opbouwende kritiek kan ik veel, met zomaar wat losse kreten niet.

Maar, mijn angst was ongegrond. Wat een prachtig mooie reacties en recensies gaven jullie, mijn oprechte dank daarvoor! Er stonden ook hele mooie waardevolle punten van aandacht in, en ook wat kritische nootjes,  die ga ik via wat blogjes met jullie doornemen.

Zo krijgen jullie een kijkje achter de schermen, maak ik jullie deelgenoot van mijn hersenspinsels, en kunnen jullie volgen wat wij met de uitslag van deze enquête doen, hoe wij hiermee aan de slag gaan.

Als eerste blijkt dat onze klantenkring het snelste groeit door “ persoonlijke aanbeveling”. Kijk,  dat stemt positief, want er is geen beter reclame dan mond op mond reclame. Daarnaast is het natuurlijk echt heel gaaf om te lezen hoeveel ons al vanaf het begin kennen, en dat is binnenkort al weer 15 jaar! 15 jaar geleden was die mond op mond reclame ook al belangrijk.

Maar nu hebben we er een heel ander medium bij : sociale media. Jullie volgen ons op de voet, en dat waarderen wij… Ondertussen is dit mij boven het hoofd gegroeid , ik ben ook geen 20 meer, 2 geweldig lieve meiden hebben dit opgepikt.

De nieuwsbrief en website worden verzorgd door Janice, en Amy neemt het sociale media gedeelte voor haar rekening. Dus, ik ben ( meestal) niet degene die reageert als er iets via sociale media gevraagd wordt! Uit de enquête bleek dat jullie  website, en sociale media hoog hebben staan, evenals de (mode) events, onze besloten App-groep en niet te vergeten de nieuwsbrief.

Wij werken erg hard aan alles deze up to date te houden, en zijn al volop bezig met de events van 2020. In het begin was het best eng om mezelf, terug te zien op Insta of Facebook. Inmiddels ben ik eraan gewend. Het kost weliswaar een fotootje of tig voordat er een leuke tussenzit ( nee, ik ben geen natuurtalent) maar wat geef ik daarom. Soms een filtertje erover, en het lijkt heel wat haha!

Spannend & Waardevol 1De fotoreeks met probeersels…
VS
De winnende foto die social media haalt!

Spannend & Waardevol

Er kwamen ook vragen naar een webshop en een zaak in Middelburg. Aan het eerste wordt gewerkt, we willen begin 2020 toch met een kleine webshop starten, maar die die zaak in Middelburg…tja. In Vlissingen ligt mijn hart, het is echt een heerlijke stad om in te werken, fijne collega’s en het heeft wat ”dorps”. Daarnaast hoop ik dat jullie OP&TOP ZIJ zo leuk vinden, dat jullie dat ritje naar Vlissingen er voor over hebben. Een lieve klant uit Colijnsplaat heeft zelf geen vervoer. Ik heb onlangs aangeboden haar op te komen halen als ze een keer gezellig wil komen shoppen. Al begin ik echt geen taxi bedrijf, mocht je moeilijk zitten, dan is er altijd een oplossing voor te bedenken. Kortom, ik hoop jullie snel weer in de winkel te zien!

Volgende keer ga ik zeker verder in op nog meer leuke aspecten die naar voren kwamen uit de enquete!

 

Spannend & Waardevol 2

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Nieuwsbrief

Ontvang automatisch je wekelijkse dosis mode!